suma: 0,00 zł do kasy
Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW

1. Sklep internetowy działający pod adresem internetowym http://www.cafemia.pl jest własnością DALGAREN-TRADE Anna Muth z siedzibą w Gdańsku i prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

DANE WŁAŚCICIELA SKLEPU:

DALGAREN-TRADE Anna Muth
Ul. Orfeusza 40/3 :: 80-299 GDAŃSK
NIP 7811093772:: REGON 192663480
Numer konta bankowego ::  33 1020 1853 0000 9002 0176 4281
tel. kom. +48 794 000 114  :: e-mail: kontakt@cafemia.pl

 

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceną wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego.

 

           DOSTAWA  I CZAS REALIZACJI

4. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Towar może być również odebrany osobiście w miejscu uprzednio ustalonym przez Strony lub dostarczony przez Sprzedającego osobiście na warunkach ustalonych przez strony. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym:  kontakt@cafemia.pl
5. Czas realizacji zamówienia to okres, który jest wymagany aby przygotować i skompletować zamówione towary oraz zrealizować wysyłkę. Wynosi od 1 do 2 dni roboczych. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany, kontaktujemy się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.
6. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.
7. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Monitorowanie przesyłki na stronie głównej przewoźnika 
8. Przesyłki można monitorować na stronach firm kurierskich. Wystarczy wpisać numer listu przewozowego (otrzymacie go w e-mailu od przewoźnika oraz od nas z informacją o statusie przesyłki).
9. Odbiór osobisty towaru następuje w Gdyni, ul. Abrahama 20/2 lub w każdym innym miejscu uzgodnionym przez strony.

          PŁATNOŚCI  I KOSZTY TRANSPORTU

10. Możliwe są następujące formy płatności:
a) za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi.
b) przelewem tradycyjnym
c) poprzez usługę przelewu natychmiastowego. Operatorem płatności jest Blue Media S.A.
d) gotówką
- przy odbiorze osobistym
e) kartami płatniczymi (VISA, MasterCard, Maestro) - Operatorem płatności jest Blue Media S.A.

Po zaksięgowaniu należnej kwoty na naszym koncie towar jest wysyłany do Klienta.

Towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej  InPost. Koszty wysyłki zamówienia do 300 PLN ponosi Kupujący:
          - 13,04 PLN brutto przy przedpłacie i 16,73 PLN przy pobraniu.
Zamówienie powyżej 300 PLN wysyłane jest na koszt Sprzedającego.


                                                           REKLAMACJE

11. W przypadku niezgodności towaru z zamówieniem, reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, Kupujący odsyła na własny koszt. Protokół można pobrać tutaj. Do towaru należy dołączyć informację wyjaśniającą powód reklamacji.
12. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
13. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 7  dni roboczych od ich wpłynięcia.
14. Reklamowany towar niepełnosprawny zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku na stanach magazynowych zamieniony na inny, w porozumieniu z Kupującym lub zostanie zwrócona równowartość pieniężna za towar.
15. Sprzedający bierze pełną odpowiedzialnosc za jakość sprzedawanych produktów. Udzielamy rękojmi na oferowany towar. W przypadku kaw palonych udzielamy rękojmi 3 miesięcy od daty palenia ze względu na fakt, że po tym okresie kawa nie może być uznana za świeżo paloną (naturalne procesy starzeniowe) chociaż jest zdatna do spożycia o czym świadczy zapis na kontretykiecie o dacie minimalnej trwałości.

               ZWROTY

16. Kupujący w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy (podstawa prawna: art. 27  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz.U. z 2014 r., poz. 827).

17. Według zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość prawo zwrotu dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej czyli niezwiązanej z działalnością zawodową lub gospodarczą..

18. Wraz z towarem musi zostać załączone wypełnione oświadczenie o odstąpieniu umowy na odległość (druk oświadczenia można pobrać tutaj).

19. Zwroty należy wysyłać na adres:
Palarnia Kawy CafeMia
Skrzeszewo 117
83-330 ŻUKOWO

20. Pieniądze za towar sklep odeśle najszybciej jak to możliwe ale nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru. W przypadku zwrotu towaru Sprzedawca dokona zwrotu pieniędzy przy użyciu takich samych metod płatności jakich użył Kupujący.

                  INFORMACJE KOŃCOWE

21. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas akceptacji procedury zakupów przez obsługę sklepu.
22. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
23. W przypadku konieczności wystawienia faktury VAT należy zaznaczyć odpowiednią opcję w kwestionariuszu rejestracyjnym lub skontaktować się ze sklepem drogą mailową.
24. W przypadku nie opłacenia zamówienia (opcja płatności przelewem) w ciągu 7 dni kalendarzowych zostaje ono anulowane. 


 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl